fbpx
Home BEAUTY & FITNESS 6 κατηγορίες τροφίμων για λαμπερό δέρμα

6 κατηγορίες τροφίμων για λαμπερό δέρμα

Η ενυδάτωση, η σωστή διατροφή ,η διαχείριση του άγχους και ο επαρκής ύπνος είναι 4 βασικοί παράγοντες που συντελούν εκτός από την ιδανική εσωτερική κατάσταση του σώματος μας και στην εικόνα που δείχνει το δέρμα μας προς τα έξω…Δεν είναι τυχαίο το αρχαίο ρητό :»είσαι ό,τι τρως» καθώς ό,τι πραγματικά καταναλώνουμε αυτό ακριβώς γράφει και στο δέρμα μας. Οι κρέμες εμπλουτισμένες με κάποιες σημαντικές βιταμίνες σίγουρα βοηθούν συναγωνιστικά στο αποτέλεσμα της υφής του δέρματος όμως πρωταρχικό ρόλο αναμφισβήτητα παίζουν τα θρεπτικά συστατικά της διατροφής μας.

1.Μούρα, μύρτιλλα, φρούτα του δάσους, κόκκινα σταφύλια.
Υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία έχουν την εξαιρετική ικανότητα να προστατεύουν από ασθένειες και να καθυστερούν τη διαδικασία γήρανσης καθώς καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που οδηγούν στην καταστροφή των κυττάρων.
2.Πορτοκάλια, μανταρίνια, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια, φράουλες, πιπεριές, γλυκοπατάτα.
Υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βιταμίνη που ενεργοποιεί την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και αναστρέφει τη διαδικασία φωτογήρανσης. Αυξάνει τη φωτεινότητα του δέρματος και μειώνει τις δυσχρωμίες.

3.Καρότα, kale, ντομάτα, γαλακτοκομικά.
Πλούσιες πηγές βιταμίνης Α (ρετινόλης)και παραγωγών της που είναι γνωστά ως ρετινοειδή και βήτα-καροτίνης, συστατικά που προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου και την Κυτταρική κυκλοφορία με τεράστια αντιγηραντική δράση. Δεν είναι τυχαίο που όλες οι αντιγηραντικές και αναδομητικές κρέμες περιέχουν βιταμίνης Α.

4. Ελαιόλαδο, ελιές, αβοκάντο, ξηροί καρποί.
Εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Ε, βιταμίνη που προσφέρει φωτοπροστασία
στο δέρμα και καταπολεμά τη φωτογήρανση. Επίσης τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα που περιέχουν βελτιώνουν την υφή του δέρματος και μειώνουν τις φλεγμονές.

5.Σπόρια (ηλιόσπορος,λιναρόσπορος,σπόροι Chia,και καρύδια).
Περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά οξέα που δεν τα συνθέτει ο οργανισμός και που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση(καταπολεμούν και τις φλεγμονές του δέρματος -όπως ψωρίαση, έκζεμα, αλλά και λόγω του ψευδαργύρου που περιέχουν βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματος και στη μείωση των λεπτών γραμμών.

6. Νερό, σούπες, φυσικοί χυμοί, γάλα, τσάι.
Είναι η extra ενυδάτωση που χρειάζεται ο οργανισμός για τη βελτίωση της υφής και της λάμψης του δέρματος και της μείωσης των σακουλών κάτω από τα μάτια. Αυξήστε τη διάρκεια του ύπνου σας, αποσυμφορηθείτε από ένταση και άγχος, ενυδατωθείτε και ακολουθείστε μια διατροφή πλούσια στα παραπάνω τρόφιμα.

Related Posts

Leave a Comment