Home MUMFITNESS & DIET 7 ιδέες για υγιεινό πρωινό | Fitness & Diet

7 ιδέες για υγιεινό πρωινό | Fitness & Diet

0 comment

Είναι ευρέως γνωστό ότι το πρωινό αποτελεί αναμφισβήτητα το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Η κατανάλωσή του κρίνεται απαραίτητη ειδικά σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους. Θα πρέπει λοιπόν να είναι πλούσιο και να περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις διατροφικές ομάδες αφενός για να μας γεμίζει ενέργεια έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις σωματικές και νοητικές απαιτήσεις της ημέρας και αφετέρου γιατί διατηρεί μια καλύτερη ορμονική ισορροπία και αποφεύγεται η απότομη αυξομείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα που έκαναν κατανάλωση υγιεινού πρωινού είχαν μεγαλύτερη κινητοποίηση του λιπώδη ιστού σε σχέση με άτομα που το παρέλειπαν ή έτρωγαν ανθυγιεινο πρώινό με πολλά λιπαρά.

1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα ή γάλα αμυγδάλου με δημητριακά ολικής άλεσης (π.χ βρώμη. μούσλι κλπ) και 1 μπανάνα (πλούσιο σε πρωτείνες, υδατάνθρακες, πολλές φυτικές ίνες και κάλιο).

2 αυγά βραστά ή ποσέ ή ομελέτα με 2 κριτσίνια ολικής-πολύσπορα και λίγο τυρί χαμηλων λιπαρών κ 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι(πλούσιο σε πρωτείνη και Ω6 λιπαρά οξέα,σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και βιταμίνη C)

1 γιαούρτι 2% με δημητριακά ολικής, καρύδια, διάφορα berries(Goji,cranberries..)μέλι και κανέλα( πρωτείνες, υδατάνθρακες, Ω3 λιπαρά οξέα κ κάλιο (καρύδια),ισχυρή αντιοξειδωτική δραση στα berries κ στην κανέλα και αντισηπτική κ αντιμικροβιακή η δράση του μελιού).

2 φρυγανιές ολικής ή 1 αραβική μεσαία ολικής ή 2 παξιμάδια κρίθινα ή χαρουπιού με 1 φέτα γαλοπούλα κ 1 φέτα τυρί light και ½  αβοκάντο(πλούσιο σε υδατάνθρακες και φυτικές ίνες σε πρωτείνες και Ω3,κάλιο,λουτείνη, φυλλικό οξύ το αβοκάντο)

1 φυσικό χυμό πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ και 2 μπισκότα βρώμης με μέλι κ ταχίνι(πλούσιο σε βιταμίνη C,υδατανθρακες(βρώμη),πρωτείνη,Ω6 λιπαρά οξέα,σίδηρο,κάλιο(ταχίνι),αντιμικροβιακη,αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δραση(μέλι).

1 smoothie με μπανάνα,μήλο,πορτοκάλι,αμύγδαλα,μέλι και κανέλα και 1 αυγό βραστό(βιταμίνες A,B,C,E,φυτικές ίνες ,αντιοξειδωτική δράση ,πρωτείνη κ Ω6 (αυγό)).

2 pancakes με μέλι, καρύδια, ανθότυρο και κανέλα(υδατάνθρακες,Ω3 και πρωτείνες).

 

Related Posts

Leave a Comment