fbpx
Home BEAUTY & FITNESS Μαγνήσιο: Τα σωτήρια οφέλη του και που θα το βρείτε !

Μαγνήσιο: Τα σωτήρια οφέλη του και που θα το βρείτε !

by Business Mum

Μειώνει αποδεδειγμένα τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και εμφράγματος, παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία των οστών μας, αλλά και των δοντιών, βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την παραγωγή ενέργειας, ενώ παράλληλα ρυθμίζει τα επίπεδα ασβεστίου, σακχάρου, καλίου και βιταμίνης D στον οργανισμό. O λόγος φυσικά για το αναγκαίο και σημαντικό Μαγνήσιο, το μέταλλο που το κάθε σώμα έχει ανάγκη επειδή το βοηθά σε πολλές διεργασίες του. Πρόκειται για ένα ανόργανο στοιχείο ζωτικής σημασίας, το οποίο συμβάλλει στην λειτουργία των ιστών και βοηθά τον οργανισμό μας να είναι πιο ανθεκτικός απέναντι σε πάσης φύσεως παθογόνους εισβολείς.

Η έλλειψή του, συνδέεται με ευερεθιστότητα του νευρικού συστήματος (σπασμοί, μυϊκή σύσπαση, κράμπες κλπ) ενώ μπορεί να οφείλεται σε ανεπαρκή πρόσληψη, ή μη καλή απορρόφησή του από τον οργανισμό. Σε περίπτωση που ο οργανισμός σας έχει έλλειψη μαγνησίου,  τότε αυτό μπορεί να εκδηλωθεί ως εξής: Ναυτία και έμετος, προβλήματα στον ύπνο, μειωμένη ενέργεια, μυϊκοί σπασμοί, γενικότερο αίσθημα αδυναμίας. Φυσικά, το πρώτο πράγμα που σας προτείνουμε σε κάθε περίπτωση είναι να κάνετε ένα γενικό τσεκ απ (ως όλοι οφείλουμε σε εμάς) για να ανακαλύψετε τι μπορεί να συμβαίνει και να φροντίσετε τον εαυτό σας.

Σε ποιες τροφές θα βρείτε το μαγνήσιο 

Οι ενήλικες γυναίκες πρέπει να παίρνουν περίπου 310 mg μαγνησίου καθημερινά και οι ενήλικες άνδρες 400 mg. Οι τιμές αυτές αυξάνονται στα 320 mg και 420 mg κατ’ αντιστοιχία μετά την ηλικία των 30 ετών.

Σε γενικές γραμμές είναι καλό να ξέρετε ότι το μαγνήσιο θα το βρούμε σε τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες. Συνήθως αυτές είναι πλούσιες και στο θαυματουργό μαγνήσιο.

Που συγκεκριμένα όμως θα το βρούμε; Τα όσπρια, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά ολικής άλεσης, το αβοκάντο, το γιαούρτι, τα μαγειρεμένα μαύρα φασόλια, το σπανάκι, το φυστικοβούτυρο αποτελούν εξαιρετικές  πηγές μαγνησίου.

Σημαντικό να σας πούμε στο τέλος ότι με βάση έρευνες, το ανώτερο όριο του μαγνησίου ως συμπλήρωμα διατροφής (εφόσον το επιλέξετε και το χρειάζεται ο οργανισμός σας) είναι 350 mg ημερησίως, εκτός από το μαγνήσιο που παίρνουμε με φυσικό τρόπο από τις παραπάνω τροφές και το νερό.

 

Related Posts

Leave a Comment