Πώς θα κοιμηθούμε  λίγο περισσότερο στις διακοπές μικροί και μεγάλοι; 

Κάθε φορά που πλησιάζει περίοδος διακοπών όπως τώρα το Πάσχα, είμαι σίγουρη πως περιμένετε και εσείς όπως άλλωστε όλοι οι γονείς, πως απαλλαγμένοι από το πρωινό ξύπνημα του σχολείου ή της δουλειάς θα κοιμηθείτε οικογενειακώς λίγο παραπάνω. Τι γίνεται όμως με την αποφυγή της συνήθειας των περισσότερων παιδιών να ξυπνάνε την ίδια ώρα με αυτή όταν πηγαίνουν σχολείο; H αλήθεια είναι πως και τα Σαββατοκύριακα τα παιδιά έχοντας συνηθίσει μια ώρα ξυπνήματος, δύσκολα θα κοιμηθεί ή έστω θα χουζουρέψουν περισσότερο στο κρεβάτι τους. 

Και αν αναρωτιέστε τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση, τα αφήνουμε να κοιμηθούν το προηγούμενο βράδυ πιο αργά και να κουραστούν με περισσότερο παιχνίδι ;Αυτές οι τακτικές, όπως νομίζω θα συμφωνήσουν αρκετές μαμάδες, άλλοτε είναι αποτελεσματικές και άλλοτε όχι. Είναι γνωστό πως αφενός τα παιδιά δεν κουράζονται εύκολα και αφετέρου λίγος ύπνος αρκεί για να γεμίσουν τις αποθήκες ενέργειας. Σε περιόδους διακοπών χωρίς υπερβολές, ένα παιδί θα μπορούσε να κοιμηθεί και λίγο πιο αργά, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες και την ηλικία του. 

Επιπλέον μπορούμε με αναφορές και πάρα πολύ υπομονή να καλλιεργήσουμε στα παιδιά την συνήθεια της περισσότερης ξεκούρασης και χαλάρωσης όταν είμαστε απαλλαγμένοι από το πρωινό ξύπνημα του σχολείου. Στα μεγαλύτερα παιδιά με αυτονομία θα μπορούσαμε επίσης να μάθουμε να σηκώνονται από το κρεβάτι αν δεν χρειάζονται άλλο ύπνο και να αυτοαπασχολούνται με δραστηριότητες στο σπίτι μέχρι να ξυπνήσει και η υπόλοιπη οικογένεια.(ανυπομονώ για αυτή την ηλικία)

Επομένως, ας ευχηθούμε ότι κάπως θα ξεκλέψουμε λίγο υπνάκο παραπάνω και με υπομονή θα βοηθήσουμε και τα μικρά μας να υιοθετήσουν ανάλογες συνήθειες.

 

 5 συμβουλές για έναν μαμαδίστικο ύπνο με οργάνωση

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.