ΤΑ 6 TIPS ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

αντιμετωπίστε τη ζέστη και το πρήξιμο και νιώστε άνετα και το καλοκαίρι!

Αν είστε και εσείς από αυτές τις εγκυούλες που θα βιώσετε έναν ή περισσότερους μήνες του καλοκαιριού με κοιλίτσα περιμένοντας το μωρό σας μην πανικοβάλλεστε στην ιδέα κοιλίτσα- ζέστη- πρήξιμο, υπάρχουν λύσεις!

Προσωπικά βίωσα όλο το καλοκαίρι με κοιλίτσα όταν ήμουνα έγκυος από τον 6ο ως και τον 9ο μήνα και βρήκα μικρά μυστικά που θα τα μοιραστώ μαζί σας για να νιώθω άνετα και όμορφα και με 40 βαθμούς Κελσίου μέσα στην Αθήνα. Μάλιστα τους 3 αυτούς τελευταίους μήνες πριν γεννήσω έβαλα και τα περισσότερα κιλά και σχετικά πολύ γρήγορα, γεγονός που δυσκόλευε την κατάσταση αλλά το αντιμετώπισα και θα το αντιμετωπίσετε και εσείς ακολουθώντας τα παρακάτω tips.

  1. ΝΕΡΟ, ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΣΑΪ ΧΩΡΙΣ ΚΑΦΕΪΝΗ: Προσπαθήστε να πίνετε άφθονο και δροσερό νερό κατά την διάρκεια όλης της μέρας. Δοκιμάστε, αν δεν σας ενοχλεί το κρύο decafeine καφέ  και το κρύο τσάι χωρίς καφεΐνη και ζάχαρη ώστε να καταναλώνετε ακόμα περισσότερα υγρά και αντιοξειδωτικά.
  2. ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ: Αναζητήστε χώρους με κλιματισμό. Θα διαπιστώσετε ότι αυτό που ενοχλεί περισσότερο μια εγυμονούσα τους θερινούς μήνες είτε έχει πάρει πολλά κιλά είτε όχι , είναι ο ζεστός αέρας που αναπνέει και όχι μόνο η υψηλή θερμοκρασία. Για αυτή την ενόχληση του “ζεστού αέρα” θα με θυμηθείτε όταν το βιώσετε. Προσπαθήστε λοιπόν να εξασφαλίσετε στο σπίτι, στο αυτοκίνητο και στους χώρους που επισκέπτεστε για τη βόλτα ή τις υποχρεώσεις σας, περιβάλλον με κλιματισμό. Προσοχή η ιδανική θερμοκρασία είναι στους 23-26 βαθμούς, μην βρεθείτε σε περιβάλλον ψυγείου και καταλήξετε να κρυώσετε.
  3. ΥΠΝΟΣ: Ο ύπνος για πολλές γυναίκες ειδικά τους τελευταίους μήνες μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολος το βράδυ καθώς βιώνουν το φαινόμενο της αϋπνίας. Το πρόβλημα αυτό εντείνεται με τη ζέστη και η εγκυμονούσα καταλήγει κουρασμένη και με μια αίσθηση ατονίας. Προσπαθήστε να κοιμάστε μέχρι αργά το πρωί και αργότερα αν σας το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις σας, ξαπλώστε και ξεκουραστείτε το μεσημέρι τη πιο ζεστή περίοδο της ημέρας. Θα νιώσετε ότι αυτή η μεσημεριανή σιέστα σας προσφέρει μεγαλύτερη ξεκούραση και από το βραδινό ύπνο και σας αναζωογονεί. Εγώ τους λάτρεψα αυτούς του πρωινούς και μεσημεριανούς ύπνους και τους συνέχισα και ως λεχώνα με το μικρό μου δίπλα. Δοκιμάστε το και εσείς και ελπίζω να σας βοηθήσει.
  4. ΝΤΟΥΣ: Αυτή θα είναι ομολογουμένως η μεγαλύτερη απόλαυσή σας κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών όπου το βάρος και η κούραση θα σας ταλαιπωρούν πολύ. Καθιερώστε ένα πρωινό και βραδινό ντουσάκι και αν φυσικά έχετε την ανάγκη λόγω δυσφορίας ή κούρασης και για περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα φυσικά και να το κάνετε γιατί ένα ντουσάκι ηρεμεί και χαλαρώνει τόσο εσάς όσο και το μικρό σας μέσα στην κοιλιά.
  5. ΚΡΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΗΞΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ: Το πρήξιμο των ποδιών είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της εγκύου και ειδικά το καλοκαίρι με τη ζέστη και τη μεγάλη κατακράτηση υγρών. Εκτός από άνετα παπούτσια (τα πέδιλα με πολλά δεσίματα και κορδόνια ξεχάστε τα), συχνά ντους , τη λύση στο πρόβλημα δίνει η χρήση ειδικής αλοιφής για την αποφυγή του πρηξίματος και τη σωστή κυκλοφορία. Καθιερώστε την εφαρμογή της αλοιφής , μετά από τη σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου σας μεσημέρι και βράδυ και συνδυάστε τη χαλάρωσή σας τοποθετώντας το πόδια πάνω σε μαξιλάρι δημιουργώντας μια κλίση, θα δείτε ότι θα σας βοηθήσει πολύ!
  6. ΣΟΡΤΣ & Τ-SHIRTS: Τα ρούχα θα σας προβληματίσουν στην αρχή μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι είστε όμορφες έτσι κι αλλιώς μόνο και μόνο επειδή είστε έγκυος! Πλέον οι επιλογές σε ρούχα εγκυμοσύνης είναι πολλές και σίγουρα θα βρείτε αυτά που χρειάζεστε για να τα συνδυάσετε με απλά φαρδιά ρούχα που μπορεί να έχετε για αυτούς τους μήνες που η κοιλίτσα θα προεξέχει. Μην αγχωθείτε και μην κάνετε άσκοπες αγορές. Μερικά σορτσάκια εγκυμοσύνης και φαρδιά t-shirts που μπορεί και να έχετε, αρκούν για να περάσετε τους καλοκαιρινούς μήνες της κύησης με άνεση και κομψότητα όλες τις ώρες της ημέρας. Θα δείτε ότι αυτό το outfit θα σας εξυπηρετεί ίσως περισσότερο από όλα τα άλλα όπως τζιν ή φορέματα. Δοκιμάστε το λοιπόν.

Ελπίζω όσες ακολουθήσετε τα δικά μου tips να σας βοηθήσω αρκετά για να απολαύσετε την εγκυμοσύνη σας και τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού !

Σας φιλώ,

Ήβη_businessmumgr

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.