fbpx
Home BEAUTIFUL YOU 6+1 τροφές που θα σε κάνουν να ζήσεις χρόνια πολλά!

6+1 τροφές που θα σε κάνουν να ζήσεις χρόνια πολλά!

by Business Mum

Μακροζωία… τι όμορφη λέξη! Ποια από όλες μας θα αντιστεκόταν; Πριν περάσουμε στις 6+1 τροφές που σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχτεί ότι θα σου χαρίσουν χρόνια πολλά, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σου το εξής: Δώσε σημασία ώστε τα χρόνια σου να είναι καλά, να έχουν ποιότητα με βάση τα standards σου, να είναι ευτυχισμένα. Να τους δίνεις νόημα κάθε μέρα, ενέργεια, δύναμη, χαρά! Πιστεύουμε σε σένα. Τα παρακάτω ενδεχομένως θα προσθέσουν ένα λιθαράκι… Πάμε να ανακαλύψουμε ευθύς αμέσως τις εφτά μαγικές αυτές τροφές. Έτοιμες;

  1. Μαύρη σοκολάτα

Ξεκινάμε τη λίστα μας κάπως «αντισυμβατικά» και σου δηλώνουμε ότι ναι, είναι γεγονός. Σύμφωνα με μια μακρινή έρευνα του 1999 του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ σε 8.000 άτομα έδειξε πως όσοι κατανάλωναν μαύρη σοκολάτα τρεις φορές το μήνα, έζησαν 1 χρόνο περισσότερο σε σχέση με εκείνους που δεν έτρωγαν καθόλου μαύρη σοκολάτα. 

  1. Μπρόκολο

Μπορεί να μη σου αρέσει η μυρωδιά του και σχεδόν να σε απωθεί, αν όμως είσαι από εκείνες που το έχουν εντάξει στη διατροφή τους ακόμα κι έτσι, χάρη στα οφέλη του, τότε εύγε! Οι ενώσεις που περιέχει η συγκεκριμένη τροφή ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και ταυτόχρονα προλαμβάνει τα έλκη στομάχου.

  1. Σκόρδο

Ίσως δεν είναι ότι καλύτερο για την αναπνοή, σίγουρα όμως είναι για τη… μακροζωία μας! Αποδεδειγμένα, τα φυτοχημικά στην εν λόγω τροφή μπορούν να βοηθήσουν στην αναστολή δημιουργίας καρκινογόνων ενώσεων στον οργανισμό. Βάλετε μπόλικο τζατζίκι στα σουβλάκια σας λοιπόν και απλά… απολαύστε το!

  1. Κόκκινο λάχανο

Μας αρέσει γιατί προσθέτει χρώμα στις σαλάτες μας. Τώρα, μας αρέσει και για έναν ακόμα λόγο: Βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και ταυτόχρονα προλαμβάνει τον καρκίνο.

  1. Φασόλια

Μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες και με λίγα λιπαρά, τα φασόλια αποτελούν μια από τις ιδανικές τροφές για να ζήσουμε περισσότερο!

  1. Τσάι

Τι πιο ωραίο από ένα απογευματινό τσάι με λίγη χαλαρωτική μουσική να σε συντροφεύει; Το πράσινο τσάι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και πολλών μορφών καρκίνου. Στο προτείνουμε ανεπιφύλακτα!

  1. Κόκκινο κρασί

Δε θα γινόταν να ολοκληρώσουμε την εν λόγω λίστα χωρίς το αγαπημένο μας κρασί. Στο κλείσιμο μιας δύσκολης μέρας, τι πιο χαλαρωτικό, το οποίο ταυτόχρονα μας δίνει bonus μακροζωίας; Το κόκκινο κρασί διώχνει το στρες, χαλαρώνει τον οργανισμό και βελτιώνει τη συνολική μας υγεία. Με ρέγουλα όμως, έ; 

Να σας φροντίζετε και μη ξεχνάτε πως τα χρόνια μας αξίζουν πέρα από πολλά, να είναι πάνω απ΄ όλα… καλά και ποιοτικά!

close

Καλώς ήλθατε 👋

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε εκπληκτικό περιεχόμενο στα εισερχόμενά σας, κάθε εβδομάδα.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Related Posts

Leave a Comment