fbpx
Home BEAUTY & FITNESS Σε ποια τρόφιμα βρίσκουμε τις βασικές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που χρειαζόμαστε;

Σε ποια τρόφιμα βρίσκουμε τις βασικές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που χρειαζόμαστε;

Οι βιταμίνες είναι οργανικές χημικές ενώσεις και είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας. Δεν τις συνθέτει ο οργανισμός, δεν έχουν θερμιδική αξία και η δράση τους έγκειται στη ρύθμιση της μεταβολικής διαδικασίας και των ενεργειακών μετατροπών που συμβαίνουν στον οργανισμό.
Τα ιχνοστοιχεία και τα μέταλλα από την άλλη είναι ανόργανα χημικά στοιχεία με τη διαφορά ότι η παρουσία των ιχνοστοιχείων είναι απαραίτητη σε μικρές ποσότητες στον οργανισμό ενώ τα μέταλλα τα χρειάζεται σε μεγαλύτερες ποσότητες ο οργανισμός και διατηρούν τη χημική τους ταυτότητα.
Πού τα βρίσκουμε:

✔️ΑΣΒΕΣΤΙΟ: τυρί, γάλα, γιαούρτι, σαρδέλες με ψαροκόκαλο, σολομός, μύδια, στρείδια, αμύγδαλα, πατάτα, σύκο, μπρόκολο, όσπρια, φυλλώδη λαχανικά και αφυδατωμένα φρούτα FITTO της FIT ON TOP.

✔️ΣΙΔΗΡΟΣ: κόκκινο κρέας, συκώτι, μύδια, στρείδια , δημητριακά ολικής άλεσης ή εμπλουτισμένα, φασόλια , ξηροί καρποί όπως καρύδια, φουντούκια και αλλά και macadamia nuts, αυγά, σύκο, αρακάς, πράσινα φυλλώδη λαχανικά κυρίως σπανάκι.

✔️ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΣ: συκώτι, μοσχάρι, κοτόπουλο, κάβουρας, στρείδια, αρακάς, δημητριακά ολικής αλέσεως, φύτρο σιταριού

✔️ΜΑΓΝΗΣΙΟ: ξηροί καρποί, μπανάνες, σπόροι (ηλιόσποροι, σουσάμι, πασατέμπος), βρώμη, τοφού,μπρόκολο, καλαμπόκι, αρακάς.

✔️ΜΑΓΓΑΝΙΟ: μύδια, ξηροί καρποί όπως τα macadamia nuts της FIT ON TOP, όσπρια, σπόροι, κάστανο ρύζι, βρώμη, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ανανάς φρέσκος και αφυδατωμένος χωρίς προσθήκη ζάχαρης  και τα σμέουρα , κρανμπερις και goji berries χωρίς χημικά πρόσθετα.

✔️ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α: κολοκύθι, σπανάκι, καρότο, μπρόκολο, συκώτι, γλυκοπατάτα, πράσινα ραδίκια.

✔️ ΒΙΤΑΜΙΝΗ C: πορτοκαλί, λεμόνι, γκρέιπφρουτ, ακτινίδιο, ρόδι, φράουλες, λαχανάκια Βρυξελλών, σπαράγγι, κουνουπίδι, μπρόκολο, παπάγια και πιπεριές φρέσκες και αφυδατωμένες χωρίς συντηρητικά και χημικά πρόσθετα.

✔️ΒΙΤΑΜΙΝΗ D : πλήρες γάλα, γιαούρτι, βούτυρο, αυγό, συκώτι, βοδινό, μοσχάρι, σαρδέλες, ρέγκα, τόνος, σολομός, μαργαρίνη.

Ιδανικά προτείνουμε να παίρνουμε τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία από τις φυσικές τροφές ωστόσο εάν υπάρχει έλλειψη, κάποιο συμπλήρωμα θα βοηθούσε με δοσολογία συγκεκριμένη ανάλογα τον οργανισμό και την έλλειψη.

Related Posts

Leave a Comment