Home BEAUTY & FITNESSFITNESS 3 φρούτα του Αυγούστου με μεγάλη διατροφική αξία

3 φρούτα του Αυγούστου με μεγάλη διατροφική αξία

Το καλοκαίρι είναι μια ευκαιρία να εντάξουμε στη διατροφή μας ακόμη περισσότερα φρούτα καθώς υπάρχει τεράστια ποικιλία και να επωφεληθούμε από την υψηλή διατροφική τους αξία. Τονίζοντας ξανά ότι η εποχικότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο να παίρνουμε τις βιταμίνες τους στο τέρμα και να μη φορτωνόμαστε με ορμόνες κ τοξίνες στην περίπτωση που το φρούτο είναι εκτός εποχής. 3 φρούτα του Αυγούστου νόστιμα και με μεγάλη διατροφική αξία είναι:

1.ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Πλούσια σε βιταμίνες Β2(ριβοφλαβίνη) που βοηθά στην ανάπλαση των ιστών, στην παραγωγή ορμονών και στο σχηματισμό ερυθροκύτταρων του αίματος. Περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α,Β,C και κάλιο και τεράστια ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών(πολυφαινόλες) οι οποίες επιδρούν θετικά στην πρόληψη καρδιαγγειακών, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της LDL(κακής χοληστερόλης)Επίσης έχουν εξαιρετική αντιφλεγμονώδη και αντιγηραντική δράση καθώς χρησιμοποιούνται και σε θεραπείες προσώπου και σώματος.
Τα 100 γρ δίνουν περίπου 66 θερμίδες και 40-50 ρίγες δίνουν περίπου 150 θερμίδες.

2.ΣΥΚΑ
Αποτελούν πηγή φυτικών ινών, φυλλικού οξέος, κάλιου( που ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση)ασβεστίου και β´καροτενιου. Ενδείκνυνται για περιπτώσεις δυσκοιλιότητας και προλαμβάνουν τον καρκίνο του παχέος εντέρου Φρέσκα ή αποξηραμένα είναι μια ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι. Να σημειώσουμε ότι τα αποξηραμένα έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία από τα φρέσκα λόγω του ότι το μεγαλύτερο μέρος του νερού έχει αποβληθεί κατά την αποξήρανση και έτσι τα θρεπτικά συστατικά συμπυκνώνονται σε ένα μόνο μικρό πακέτο.
100 γρ ωμά δίνουν περίπου 74 θερμίδες και 40 γρ αποξηραμένα δίνουν περίπου 100 θερμίδες.

3. ΚΑΡΠΟΥΖΙ
Αποτελείται από 92% νερό όποτε θεωρείται το Νο 1 φρούτο για ενυδάτωση. Περιέχει βιταμίνες C,B1, B5, B6, κάλιο, μαγνήσιο, Β καρωτένιο και λυκοπένιο(που παρουσιάζει αντικαρκινικές ιδιότητες)Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι μειώνει τη φλεγμονή και το οξειδωτικό stress. Τα 100 γρ δίνουν περίπου 30 θερμίδες.

Μπορείτε να εντάξετε τα παραπάνω φρούτα στο πρωινό σας, να εμπλουτίσετε τις σαλάτες και το γιαούρτι σας και να φτιάξετε δροσιστικά smoothies ή ακόμη και να τα καταναλώσετε μόνα τους σαν ολογοθερμιδικό snack!!

Related Posts

Leave a Comment