Home BEAUTY & FITNESSFITNESS 4 τρόφιμα με εξαιρετική διατροφική αξία που θα πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας.

4 τρόφιμα με εξαιρετική διατροφική αξία που θα πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας.

1.ΜΕΛΙ

Είναι το μοναδικό φυσικό γλυκαντικό που επιτρέπεται στις δίαιτες με μόλις 65 θερμίδες ανά κουτάλι σούπας. Διαθετει ευεργετικές ιδιότητες απέναντι σε προβλήματα που σχετίζονται με το ανοσοποιητικό. Έχει πλούσια θρεπτική αξία, αντιφλεγμονώδη και αντισηπτική δράση, με τεράστιες αντιοξειδωτικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες που βοηθούν στην αύξηση αντισωμάτων.

2.ΕΛΙΕΣ
Ένα μεσογειακό τρόφιμο που ανήκει στα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα με μόλις 45-50 θερμίδες οι 10 μικρές η’ οι 6 μεγάλες ελιές. Εξαιρετική η επίδραση τους στη βελτίωση της ινσουλινοευαισθησίας και στην αποτελεσματική διαχείριση στο μεταβολισμό των υδατανθράκων. Έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, επιδρούν στη μείωση της όρεξης και έρευνες δείχνουν ότι μειώνουν το οξειδωτικό στρες.

3.ΑΥΓΑ
Υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο και λουτεΐνη. Η πρωτεΐνη βρίσκεται στο ασπράδι και τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται στο κρόκο. Έρευνες δείχνουν ότι δεν παρουσιάζεται συσχέτιση με την αύξηση της χοληστερίνης αντιθέτως περιέχει χολίνη η οποία εμποδίζει την απορρόφηση χοληστερόλης στο έντερο. Με 70 θερμίδες για ένα μεγάλο αυγό και 6 γρ πρωτεΐνης αποτελεί ένα ιδανικό τρόφιμο σε όλες τις ισορροπημένες δίαιτες καθώς επίσης προκαλεί αίσθημα κορεσμού χωρίς να φορτώνει με θερμίδες.

4.ΡΟΦΗΜΑ ΚΡΟΚΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ
Τα αποξηραμένα κόκκινα στίγματα του ανθούς περιέχουν κρόκινες που είναι υδατοδιαλυτά καρότενοειδη που ευθύνονται για τις πλούσιες φαρμακευτικές ιδιότητες του φυτού. Είναι πολλές οι μελέτες που τεκμηριώνουν τις αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές, καρδιοπροστατευτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες των κρόκινων. Εντάξτε καθημερινά 1 φλιτζάνι κρόκου Κοζάνης στη διατροφή σας!

Related Posts

Leave a Comment