Home MUMFITNESS & DIET ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PILATES ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ;| Fitness & Diet

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PILATES ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ;| Fitness & Diet

0 comment

Το pilates είναι μία φυσική μέθοδος εγκύμνασης βασιζόμενη σε ένα σύστημα διάτασης και ενδυνάμωσης που εμπνεύστηκε και δημιούργησε ο ελληνικής καταγωγής Joseph Ubertus Pilates(1880-1967). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα τόνωσης και ενδυνάμωσης των μυών, σύσφιξης, βελτίωσης της στάσης του σώματος άρα και ευθυγράμμισης, βελτίωση της ευλυγισίας, αποκατάστασης μυοσκελετικών προβλημάτων ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό.

Ειδικότερα οι ασκήσεις pilates διδάσκουν συνειδητοποίηση της αναπνοής και της ευθυγράμμισης της σπονδυλικής στήλης και αποσκοπεί στην ενίσχυση των εν τω βάθη μυών του κορμού. Βασικό στοιχείο στο ασκησιολόγιο είναι ο ρόλος και η ενεργοποίηση του λεγόμενου πυρήνα-powerhouse. Το ασκησιολόγιο μπορούμε να το εφαρμόσουμε είτε πάνω σε ένα στρωματάκι( MAT PILATES) με μικρό εξοπλισμό όπως μπάλες μικρές και μεγάλες, rings,bands,foam rollers αλλά και πάνω σε ειδικά κατασκευασμένα κρεβάτια και καρέκλες που έχουν ιμάντες αντίστασης όπως το REFORMER, το CADILLAC, το BARRELWUNDA CHAIR.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ PILATES:

  • Ακρίβεια
  • Έλεγχος
  • Συγκέντρωση
  • Αναπνοή
  • Κέντρο-Πυρήνας(powerhouse)
  • Ροή-ρευστότητα κίνησης

ΤΟ PILATES ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

  • Σε όλες τις ηλικίες( από παιδική μέχρι Τρίτη ηλικία)
  • Σε όλα τα επίπεδα ασκουμένων και μη (από αρχάριους μέχρι και πολύ προχωρημένους)
  • Σε αθλητές επαγγελματίες
  • Σε χορευτές
  • Σε όσους έχουν υποστεί τραυματισμό, επέμβαση ή υποφέρουν από σωματικούς πόνους καθώς αποτελεί πρόγραμμα αποκατάστασης
  • Σε γυναίκες κατά τη διάρκεια της κύησης τους και αμέσως μετά

Ραντεβού κάθε Τετάρτη στο Businessmum.gr για θέματα fitness και διατροφής!

Βρείτε την Ευαγγελία και στο Facebook !

Related Posts

Leave a Comment