fbpx
Home BEAUTY & FITNESSFITNESS 10 καθημερινά tips που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

10 καθημερινά tips που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

H άσκηση και η υγιεινή διατροφή, στα πλαίσια μιας προσπάθειας απώλειας βάρους, αποτελούν μονόδρομο. Με γνώμονα πάντα την πυραμίδα της μεσογειακής μας διατροφής, που θεωρείται βάση παγκόσμιας έρευνας του WHO (World Health Organization) ο πιο ασφαλής τρόπος απώλειας βάρους, παραθέτουμε παρακάτω 10 σημαντικά tips που θα βοηθήσουν στην προσπάθεια αυτή.

  1. Προσθέτω στο καθημερινό μου διαιτολόγιο 4-5 μερίδες φρούτα και λαχανικά εποχής (όπου μερίδα π.χ. 1 μπανάνα ή 1 αχλάδι κλπ κ 1 φλιτζάνι ωμά ή βραστά λαχανικά.)
  2. Πίνω 1,5-2 lit νερό την ημέρα καθώς συμβάλλει στην ενυδάτωση του οργανισμού.
  3. Κοιμάμαι τουλάχιστον 7-8 ώρες ημερησίως, καθώς ο ανεπαρκής ύπνος σχετίζεται με αυξημένη κατανάλωση τροφής κ με μειωμένη έκκριση της ορμόνης λεπτίνης που οδηγεί σε αύξηση της πείνας.
  4. Καταναλώνω 5-6 γεύματα ημερησίως, όπου γεύμα π.χ. μπορεί και 1 φρούτο..(πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό και 2 ενδιάμεσα) και βάζω τον οργανισμό μου 5-6 φορές την ημέρα στη διαδικασία της πέψης.
  5. Ξεκινάω την ημέρα μου με ένα πλούσιο και ενεργειακό πρωινό που αποτελείται από υδατάνθρακες και πρωτείνες για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις σωματικές και νοητικές απαιτήσεις της ημέρας.
  6. Τρώω ένα ελαφρύ βραδινό και τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο.
  7. Καταναλώνω πράσινο τσάι και κρόκο Κοζάνης(ρόφημα) 2-3 φορές την ημέρα καθώς, εκτός από την ενυδάτωση ,βοηθούν και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.
  8. Περιορίζω την κατανάλωση των 3 άσπρων «Α» :Αλεύρι ,Άσπρη ζάχαρη και Αλάτι.
  9. Σε φάση υπογλυκαιμίας αποφεύγω γλυκά ζαχαροπλαστείου αλλά προτιμώ μέλι, μαύρη σοκολάτα, παστέλι ή αποξηραμένα φρούτα.
  10. Και τέλος ασκούμαι 3-4 φορές την εβδομάδα με ένα πρόγραμμα αερόβιο(π.χ. έντονο περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο..)>30 λεπτά για ενεργοποίηση του λίπους και ένα πρόγραμμα δυναμικό(π.χ.yoga, pilates, functional..)για ενδυνάμωση, σύσφιξη και αύξηση του βασικού μεταβολισμού.

Related Posts

Leave a Comment