fbpx
Home BEAUTIFUL YOU 4 tips για τις φετινές καραντινάτες γιορτές για ελεγχόμενο βάρος!

4 tips για τις φετινές καραντινάτες γιορτές για ελεγχόμενο βάρος!

4 σημαντικές οδηγίες για τις φετινές καραντινάτες γιορτές έτσι ώστε το 2021 να μας βρει με ελεγχόμενο βάρος και φυσιολογικό λίπος.

Μέρες γιορτινές ωστόσο κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες φέτος…πρωτότυπες θα έλεγα, με την απουσία κοινωνικών συνευρέσεων, με έντονες μεταπτώσεις στην ψυχολογία μας, με ακαταστασία στη διατροφική μας συμπεριφορά και με αδράνεια σωματική -καθ’οτι χειμώνας- σε όρια ανησυχίας. 

Πώς πρέπει όμως να το διαχειριστούμε όλο αυτό;
Σίγουρα με ψυχραιμία , με αισιοδοξία, ότι σύντομα θα λάβει τέλος και με μια εγρήγορση και δράση άμεση έτσι ώστε να κρατήσουμε τη φυσική μας κατάσταση και την ψυχολογία μας ψηλά.

4 σημαντικά βήματα λοιπόν είναι: 

1. ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΕΛΟΣ!

Λίγο ο χειμώνας έξω, λίγο η ζέστη του σπιτιού και οι πολλές ώρες εργασίας σε έναν υπολογιστή μπροστά, νιώθουμε το σώμα μας να χτυπάει καμπανάκια. Αυχένας πιασμένος, πλάτη να πονάει, μέση στα όρια, πόδια αδύναμα και η ζυγαριά να ανεβαίνει. ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ λοιπόν από καρέκλα και καναπέ, ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ και ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ 3-4 φορές την εβδομάδα από 30’, ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ σκάλες αν είναι εφικτό, ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ το ποδήλατο αν ο καιρός το επιτρέπει. Επίσης, στο σπίτι στα διαλειμματάκια από τη δουλειά σηκωνόμαστε και περπατάμε για να ξεπιαστούμε. ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ 10’ την ημέρα για διατάσεις κυρίως μέση και αυχένα και ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ένα διαδικτυακό δυναμικό πρόγραμμα από πιστοποιημένο γυμναστή 2 φορές την εβδομάδα.

2. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑ!
Τώρα που οι περισσότεροι βρισκόμαστε σπίτι , τα snack είμαι πάντα διαθέσιμα τριγύρω με επιρρέπεια ασφαλώς στα θερμιδογόνα snack. Βασική αρχή : ΤΡΩΜΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΜΕ. Πρέπει στα διαλείμματα που έχετε μέσα στη μέρα να κρατάτε τον εαυτό σας απασχολημένο και με δραστηριότητες που δεν περιλαμβάνουν φαγητό έτσι ώστε να ξεχνιέστε και να μην πεινάτε. Ένα κάλο βιβλίο, ένα επιτραπέζιο με τα παιδιά ή κάτι δημιουργικό μαζί τους ή άσκηση στο σπίτι είναι ιδανικές επιλογές. Βεβαίως στην αναζήτησή του snack επιλέγουμε φρούτα, 1 μπάρα δημητριακών, ή πρωτεϊνούχα snack όπως γάλα ή γιαούρτι ή αυγό που θα τονώσουν τον οργανισμό μας.

3. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΓΛΥΚΑ
Είναι μέρες γιορτινές και αναμφισβήτητα για να αντιληφθούμε αυτή τη διαφορετικότητα αναζητάμε ένα γλυκό παραδοσιακό είτε κουραμπιέ ή μελομακάρονο ή κορμό σοκολάτας ή πουτίγκα. Στη θερμιδική αυτή αναμέτρηση ασφαλώς νικητής βγαίνει το ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΟ καθώς έχει λιγότερες θερμίδες. Ας σκεφτείτε μόνο ότι:
✔️1 κανονικό μελομακάρονο = 180 περίπου θερμίδες και 1,3 γραμ. κορεσμένο λίπος και 0 χοληστερίνη ενώ
✔️1 κανονικός κουραμπιές = 230 περίπου θερμίδες και 6,3 γραμ. κορεσμένο λίπος και 40 χοληστερίνη .
Σαφώς ο συνδυασμός στο μελομακάρονο του ελαιολάδου με τα καρύδια, το πορτοκάλι, το μέλι και την κανέλα έχουν τεράστια αντιοξειδωτική δράση και πολλές βιταμίνες Ε, C και του συμπλέγματος Β. Σε αντίθεση βέβαια με τους κουραμπιέδες και τους σοκολατένιους κορμούς που έχουν πολύ κορεσμένο λίπος λόγω του βουτύρου που περιέχουν.

4. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΤΑ ;
Έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν πόσο σημαντική μέσα στη μέρα μας, εκτός από τον καφέ, είναι η κατανάλωση τσαγιού και κρόκου Κοζάνης για τα τεράστια οφέλη που έχουν. Ωστόσο επειδή οι γιορτινές μέρες το απαιτούν για μερική κατανάλωση αλκοόλ προτείνουμε το κρασί όπου 1 ποτήρι αποδίδει περίπου 80-100 θερμίδες, τη μπίρα ή κάποιο λευκό αλκοολούχο όπως βότκα , τζιν που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από τα λικέρ ή τα cocktail. Μια κατανάλωση της τάξης του 3-4 την εβδομάδα είναι εντάξει ώστε να βιώσουμε λίγο τη γιορτινή ατμόσφαιρα των ημερών χωρίς να φορτωθούμε θερμίδες.

Εξαρτάται από μας λοιπόν για το πως θα μας βρει ο καινούριος χρόνος!

Οι συνθήκες σίγουρα είναι δύσκολες και απαιτητικές ωστόσο οι θυσίες που χρειάζεται να κάνουμε είναι ελάχιστες μπροστά στο κέρδος που τελικά θα επωφεληθούμε.

close

Καλώς ήλθατε 👋

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε εκπληκτικό περιεχόμενο στα εισερχόμενά σας, κάθε εβδομάδα.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Related Posts

Leave a Comment