Home MUM Εγκυμοσύνη | Το τζίντζερ και άλλοι 10 τρόποι να μειώσετε τις πρωινές ναυτίες

Εγκυμοσύνη | Το τζίντζερ και άλλοι 10 τρόποι να μειώσετε τις πρωινές ναυτίες

by Alexandra Papadaki

Το τεστ έχει βγει θετικό, η χαρά είναι μεγάλη και ανείπωτη, αν έλειπαν και αυτές οι πρωινές ναυτίες… όλα θα ήταν ιδανικά. Η αλήθεια είναι πως, αν και πρόκειται για μια κατάσταση άβολη για την έγκυο, ωστόσο υπάρχουν τρόποι, αν όχι να την εξαλείψετε, τουλάχιστον να μειώσετε την έντασή της.

1. Ξεκουραστείτε αρκετά:

– Θα πρέπει να διασφαλίσετε έναν καλής ποιότητας βραδινό ύπνο. Αν δυσκολεύεστε να βρείτε τη σωστή στάση, προμηθευτείτε τα ειδικά μαξιλαράκια για εγκύους που υποστηρίζουν την πλάτη ή την κοιλιά. Μερικές φορές σύντομοι ημερήσιοι ύπνοι μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

– Αποφύγετε την κίνηση αμέσως μετά το φαγητό.

2. Σηκωθείτε αργά και προσεκτικά από το κρεβάτι:

Μη σηκώνεστε απότομα. Κάντε αργές και ήρεμες κινήσεις.

3. Αποφύγετε συγκεκριμένες κατηγορίες τροφών:

Πείτε όχι στα λιπαρά και στα πικάντικα φαγητά.

4. Προτιμήστε μικρές μερίδες φαγητού:

Είναι σημαντικό να διατηρείτε το στομάχι σας γεμάτο, γι αυτό προτιμήστε συχνά και μικρά γεύματα.

5. Να είστε δραστήριες:

Έχει αποδειχθεί ότι όσο πιο ενεργητικές είστε, τόσο περισσότερο μειώνονται τα συμπτώματα της ναυτίας.

6. Πίνετε αρκετά υγρά:

Αν δυσκολεύστε να πιείτε πολύ νερό, γιατί αισθάνεσθε ότι η ναυτία επιδεινώνεται, μπορείτε να ετοιμάσετε παγάκια χυμών σαν εναλλακτική μέθοδο ενυδάτωσης. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε λίγο τζίντζερ που έχει πολύ καλά αποτελέσματα στην πρωινή ναυτία.

7. Κρατήστε το μυαλό σας απασχολημένο:

Τα συμπτώματα της ναυτίας επιδεινώνονται όταν επικεντρωνόμαστε σ’ αυτά. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε με όποιο τρόπο εσείς προτιμάτε, π.χ. διαβάζοντας ένα βιβλίο.

8. Φορέστε άνετα ρούχα:

Τα στενά και περιοριστικά ρούχα επιδεινώνουν τα συμπτώματα της πρωινής ναυτίας. Πολλές έρευνες επιβεβαιώνουν ότι γυναίκες που άλλαξαν τον τρόπο που ντύνονται, περιόρισαν σημαντικά τα συμπτώματα.

9. Μυρίστε φρέσκα αρωματικά:

Η πρωινή ναυτία είναι στενά συνδεδεμένη με την όσφρηση. Ορισμένες οσμές μπορεί να επιδεινώσουν τα συμπτώματα και άλλες να τα μειώσουν. Μυρίστε φρέσκο βασιλικό ή δενδρολίβανο. Κάπου στη φύση υπάρχει το κατάλληλο αντίδοτο για σας.

10. Ζητήστε ιατρική βοήθεια:

Αν τα συμπτώματα είναι πολύ έντονα, μπορεί να προκληθεί αφυδάτωση. Η υπερέμεσις παρατηρείται σε 1 ανά 300 εγκυμοσύνες και απαιτεί ιατρική φροντίδα.

Και η καλύτερη συμβουλή:

11. Μη χάνετε την υπομονή σας! Μετά την 20η εβδομάδα κατά κανόνα τα συμπτώματα υποχωρούν και μπορείτε να απολαύσετε την εγκυμοσύνη σας!

Πηγή: mothersbird.gr

close

Καλώς ήλθατε 👋

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε εκπληκτικό περιεχόμενο στα εισερχόμενά σας, κάθε εβδομάδα.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Related Posts