ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ, Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

για μικρούς και μεγάλους

Σεπτέμβριος, ο μήνας των αλλαγών και της οργάνωσης για μικρούς και μεγάλους. Ένας μήνας με ανάμεικτα συναισθήματα καθώς από τη μία ορίζει για το τέλος τυπικά του καλοκαιριού και πιο συγκεκριμένα των καλοκαιρινών διακοπών και από την άλλη σηματοδοτεί μια καινούργια ξεκινήματα σε επαγγελματικό, σχολικό και γενικά προσωπικό επίπεδο. Επίσης καθοριστικός μήνας για αλλαγές, μικρές ή μεγάλες.

Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε όσο αστείο και αν ακουστεί ότι αποτελεί μια άτυπη δεύτερη πρωτοχρονιά μέσα  στον χρόνο. Άλλωστε καλή χρονιά δεν λέμε την πρώτη μέρα στο σχολείο ή στη δουλειά; Ο Σεπτέμβριος όμως εκτός από νέα ξεκινήματα και αλλαγές χαρακτηρίζεται από οργάνωση πολλών και σημαντικών πραγμάτων για την ομαλή μετάβαση του καθενός από τη καλοκαιρινή στη χειμερινή περίοδο και την καθημερινότητά του.

Πώς όμως οργανώνεται σωστά και εύκολα μια businessmum τον Σεπτέμβριο; 

Θα σας παραθέσω τις δικές μου προτάσεις για εύκολη προσαρμογή, οργάνωση και αλλαγές για μεθοδική επαναφορά στην απαιτητική καθημερινότητά μας.

Πρώτο κεφάλαιο σπίτι. Το σπίτι αποτελεί το αρχηγείο αλλά και  καταφύγιο της καθημερινότητας μας, την αρχή και το τέλος κάθε ημέρας για αυτό και πρέπει να έχει τακτοποιηθεί πριν γυρίσει το κάθε μέλος της οικογένειας στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του. Τακτοποίηση, ξεκαθάρισμα ρούχων, αντικειμένων, οργάνωση ντουλαπιών και αντικειμένων ανά κατηγορία, μικροεπισκευές, ανακαινίσεις, διαμόρφωση και ανανέωση χώρων και διακοσμήσεων όλα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Επίσης θα πρέπει να οριστούν οι αρμοδιότητες για τη οργάνωση του σπιτιού σε όλα τα μέλη. Έτσι και η καθημερινή τακτοποίηση του σπιτιού θα   γίνεται άμεσα και γρήγορα μέσα σε λίγη ώρα. Και για όλα και όλους πρέπει να φροντίσει αρχικά η μαμά!

Δεύτερο κεφάλαιο services. Μήνας καθοριστικός και για ολικό service σε ότι και όποιον έχει ανάγκη. Είναι η σωστή στιγμή να προγραμματιστούν  check up, ιατρικά ραντεβού για μικρούς και μεγάλους, service αυτοκινήτων αλλά και beauty service, καθαρισμός προσώπου, νυχάκια, μαλλάκια όλα! Έτσι, σε συνδυασμό πάντα με τις όμορφες αναμνήσεις των διακοπών θα υποδεχτούμε πλήρως ανανεωμένοι και έτοιμοι να κάνουμε μια νέα, φθινοπωρινή αρχή σε όλα! Επίσης αν έχετε κάτι όπως μια οικιακή συσκευή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση κάντε το τώρα και μην το αφήνετε για κάποιο απόγευμα ή Σάββατο μετά τη δουλειά ή να το στριμώξεις κάπου ανάμεσα στο καθημερινό οικογενειακό πρόγραμμα όταν πάρουν μπρος οι μηχανές.

Τρίτο κεφάλαιο οργάνωση καθημερινού προγράμματος και υποχρεώσεων. Είναι πολύ βασικό και βοηθητικό να έχει οργανωθεί ένα κοινό πρόγραμμα για την οικογένεια παράλληλα με το πρόγραμμα υποχρεώσεων του κάθε μέλους της. Ορίστε και “ονομάστε” συγκεκριμένες μέρες για βασικά θέματα, δραστηριότητες και υποχρεώσεις που θα απασχολήσουν την καθημερινότητα σας. Ορίστε μέρες για συγκεκριμένες κατηγορίες φαγητών (πχ. πράσινη Τρίτη, κάθε Παρασκευή Ψάρι), για εβδομαδιαίες δουλειές (πχ. Πέμπτη απόγευμα supermarket με τον μπαμπά, Σάββατο βόλτα στο μανάβικο και το κρεοπωλείο), για τη τακτοποίηση του σπιτιού, τις βόλτες ακόμα και για τη διασκέδασή σας και γενικά προσπαθήστε με αυτό το σκεπτικό να εντάξετε όλη την καθημερινή ρουτίνα σας σε πρόγραμμα!

Τέταρτο κεφάλαιο σχολείο, σχολικές υποχρεώσεις και δραστηριότητες. Ίσως από τα πιο απαιτητικά όπως φαντάζομαι καθώς ακόμα δεν το έχω βιώσει ως μαμά. Αγορά βιβλίων, σχολικών ειδών, τσάντα ακόμα και ρούχα είναι κάποια από τα απαραίτητα για τη νέα σχολική χρονιά που σύντομα θα καλωσορίσουν οι μικροί και οι μεγάλοι μαθητές. Λίστα για όλα είναι το μαγικό εφόδιο για να τα αντιμετωπίσετε εύκολα όλα καθώς μην ξεχνάτε και την δυνατότητα των eshops που διαθέτουν πολλά καταστήματα πλέον και έτσι εξοικονομείτε τον χρόνο και τη δύναμη που θα σας χρειαστούν αλλού. Επίσης διαμορφώστε το πλάνο των εξωσχολικών δραστηριοτήτων των παιδιών ώστε να ενταχθούν και αυτές στο γενικό οικογενειακό πρόγραμμα. Έτσι μπορείτε και εσείς να διαμορφώσετε ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων , τις ώρες που τα παιδιά θα είναι απασχολημένα, για γυμναστική ή ότι άλλο επιθυμείτε.

Πέμπτο κεφάλαιο οργάνωση και ανανέωση επαγγελματικού χώρου. Όπως οι μαθητές περνούν καινούρια τσάντα, τετράδια , κασετίνες, στυλό ακόμα και γραφείο για το δωμάτιό τους έτσι και εμείς τα λίγο μεγαλύτερα παιδάκια, γιατί πάντα θα παραμένουμε όλοι παιδιά, χριζόμαστε ανανέωση στον επαγγελματικό χώρο και εξοπλισμό μας. Ένα νέο, όμορφο ή χιουμοριστικό σημειωματάριο, μια αλλαγή στη διακόσμηση του γραφείου, μια καινούρια θήκη για το κινητό, ένα φυτό, μια νέα ζωγραφιά του παιδιού μας, αρκούν για να κάνουμε μια νέα αρχή στον επαγγελματικό μας χώρο με γεμάτες μπαταρίες και ευχάριστη διάθεση για νέες δημιουργίες και προκλήσεις.

Ελπίζω να σας βοήθησα να οργανώσετε αρχικά τη σκέψη σας και μετά τις δεκάδες υποχρεώσεις που πρέπει να κάνετε για να οργανωθείτε σωστά, εύκολα και αποτελεσματικά για τη νέα χρονιά που ξεκινάει.

Και μην ξεχνάτε όσο και να μας κακοφαίνεται που τελειώνει το καλοκαίρι, οι διακοπές και οι ξένοιαστες μέρες στην παραλία, κάθε εποχή έχει τη χάρη της, τις ομορφιές, τις χαρές, τις προκλήσεις, τις ασχολίες, τα αρώματα και τα χρώματα της.

Και το Φθινόπωρο έχει λοιπόν τη χάρη του…!

Οργανωθείτε σαν προνοητικές businessmums και απολαύστε το!

Καλό Φθινόπωρο!

Καλά Ξεκινήματα!

Καλή Πρόοδο στους μαθητές!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.