fbpx
Home BEAUTY & FITNESSFITNESS 8 αλήθειες για το πράσινο τσάι και λόγοι που πρέπει να το καταναλώνουμε καθημερινά!

8 αλήθειες για το πράσινο τσάι και λόγοι που πρέπει να το καταναλώνουμε καθημερινά!

Το τσάι δεν είναι απλώς ένα ρόφημα. Εκτός από τις ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρει στον οργανισμό, ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι αποτελεί τελετουργικό ευεξίας και απόλαυσης, το οποίο διεγείρει τις αισθήσεις και το πνεύμα. Η ευεργετική του επίδραση δε..ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!Στα αποξηραμένα φύλλα του πράσινου τσαγιού περιέχονται 30-40% κατεχίνες, που είναι φυσικά αντιοξειδωτικά,3-4% καφείνη, L-θεανίνη, υδατάνθρακες, βιταμίνες Β και C και ιχνοστοιχεία όπως μαγνήσιο και αργίλιο.

 Γιατί θεωρείται super drink και θα πρέπει να το καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση;

  1. Γιατί τα φλαβονοειδή και οι κατεχίνες που περιέχει(φυσικά αντιοξειδωτικά)-βάση κλινικών μελετών-έχουν αντιβακτηριακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, μπορούν να σκοτώσουν βακτήρια, να αναστείλουν ιούς και γενικότερα ενισχύουν τη φυσική αντίσταση στις λοιμώξεις. 
  2. Γιατί οι κατεχίνες και οι πολυφαινόλες που περιέχει ,έρευνες δείχνουν, ότι μειώνουν τη φλεγμονή και ενισχύουν την προστασία κατά ορισμένων μορφών καρκίνου.
  3. Γιατί μπορεί να μειώσει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο έμμεσα αφού βελτιώνει σημαντικούς δείκτες υγείας όπως τη χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια και επίσης η αίσθηση ηρεμίας και χαλάρωσης που νιώθεις όταν το καταναλώνεις μείωνουν το άγχος και το στρες.
  4. Γιατί έχει λιποδιαλυτική δράση αφού η καφείνη που περιέχει κινητοποιεί τα λιπαρά οξέα από το λιπώδη ιστό και τα καθιστά διαθέσιμα για καύση.
  5. Γιατί συμβάλλει στην διέγερση της θερμογέννεσης (διαδικασία που καίει θερμίδες) χάρη στη συνδυαστική δράση της καφείνης και των αντιοξειδωτικών κατεχινών.
  6. Γιατί βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου λόγω της καφείνης και της L-θεανίνης που περιέχει.
  7. Γιατί μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και φαίνεται να βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη οπότε είναι ευεργετική η δράση του στο διαβήτη τύπου 2.
  8. Γιατί τέλος συνδέεται με τη μακροβιότητα. Αποτελεί το κύριο αφέψημα των Ιαπώνων που φημίζονται για το μεγάλο προσδόκιμο ζωής τους και που το καταναλώνουν σε μεγάλες ποσότητες.

Τις μέρες αυτές που μένουμε ακόμη περισσότερο σπίτι προτείνουμε την κατανάλωση 2-3 φλιτζάνια ημερησίως και αν προσθέσουμε λίγο κανέλα κ 1 φέτα λεμόνι ενισχύουμε ακόμη πιο πολύ την αντιοξειδωτική του δράση!

Related Posts

Leave a Comment