fbpx
Home BEAUTY & FITNESS Ασκήσεις Pilates για την κοιλιά με μπάλα!

Ασκήσεις Pilates για την κοιλιά με μπάλα!

Εκτελώ 16 ρολαρίσματα με το δεξί χέρι και 16 με το αριστερό ξεκινώντας από mermaid position!


Εκτελώ 16 επαναλήψεις αργά προς το αριστερό πόδι και άλλες 16 προς το δεξί .. εκπνέω σε κάθε άρση-στροφή κορμού.

Ξεκινώντας στήριξη στους αγκώνες και ενεργοποιώντας το κέντρο μου εκτελώ 12 επαναλήψεις λύγισμα-τέντωμα προς τα επάνω και άλλες 12 επαναλήψεις λύγισμα -τέντωμα μακριά παράλληλα τα πόδια στο έδαφος τεντωμένα.

Rollovers. Με τεντωμένα πόδια ρολάρω προς τα πίσω και επανέρχομαι με τεντωμένα πόδια στην αρχική θέση παρά πολύ αργά. Εκτελώ 8 φορές!


Σε όλες τις ασκήσεις ενεργοποιώ εγκάρσιο κοιλιακό ορθό κοιλιακό πάνω και κάτω μοίρα και πλάγιους κοιλιακούς.

Related Posts

Leave a Comment